Stressigt värre....

Hej alla trogna läsare!

Ledsen att det inte händer så mycket här på bloggen men jag kan berätta att här händer det grejer. Sitter nu för tillfället på biblioteket på en låneddator.

Slutbesiktningen gick hur bra som helst, endast några enstaka nedslag som åtgärdades redan några dagar senare. I fredags kom vitvarorna vi beställt, uuunderbara! I måndags var rörmokaren ut och installerade toaletten och duschen (vi valde att införskaffa oss egna grejer) och i söndags flyttade vi in! Vi är apstressade för Smålandsvillan ska få låna vårat hus till ett par visningar för allmänheten och första visniningen är redan på söndag. Jag är nere på stan nu och letar mattor, med framgång :-D, och lite annat smått och gott, det vi hade i våran lilla söta etta passar sig inte riktigt i huset... Som tur är har jag semester nu i två veckor så jag har hunnit få undan alla flyttkartonger ochbörjar få ordning i skåpen. Vi valde ju bort SMV:s bänkskiva i köket så nu ska vi även hinna med att fälla in diskhon och hällen, få upp tavlor och hänga upp tv:n och hatthyllan med någon smart lösning eftersom det är enkelgips i väggen.

Det var en snabb uppdatering och så kan jag ju tillägga att vi trivs enormt i huset! Vi tror fortfarande att vi bara "lånat" huset av någon annan, kommer nog ta ett tag att inse att det faktiskt är vårat alldelles egan hus. Jag lägger ut bilder så snart jag kan.

Kram på er alla /Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0